Trustpilot 4.8 av 5 i vurdering

Gratis frakt over 1000 NOK

Enkelt å bytte

15% rabatt på ordinære priser

WELCOME15

FAQ

Hvordan kontakter jeg Ongoal kundeservice?

Du kan enkelt nå oss via Facebook Messenger, men vi svarer også raskt på e-post for å kundservice@ongoal.se.

Hvor lang er behandlingstiden for Ongoals kundeservice?

Vi svarer vanligvis umiddelbart via Facebook Messenger og alltid innen 24 timer for å sende e-post.

Er toll og moms inkludert i prisen?

Alle våre priser er inkludert mva og toll, og leveres uten ekstra kostnader til deg i Norge.

Hvordan fungerer Ongoals ordrebekreftelse?

Etter at du har lagt inn en bestilling, vil vi sende en bekreftelse til din e-postadresse, som er gyldig både som kvittering og en garanti for at bestillingen er fullført. Det er viktig at riktig e-postadresse oppgis. Hvis du har lagt inn en bestilling https://www.ongoal.no og ikke har mottatt en ordrebekreftelse fra oss på e-postene, oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice.

Hvordan får jeg informasjon om Ongoal samt kampanjer og nyhetstilbud?

Ved å like og følge oss på Facebook og Instagram eller abonnere på kampanjen og nyhetsbrevene våre, holder du deg oppdatert.

Hvordan fungerer Ongoals fakturabetaling?

Når du har valgt Faktura som betalingsmåte, vil du motta en faktura som er sendt til e-postadressen din. Fakturaen må betales til vår betalingspartner Klarna.

Hva er de forskjellige betalingsalternativene tilgjengelige?

Vi tilbyr kort-, faktura- og kontobetaling.

Hvordan fungerer rabattkoden min?

Når du har mottatt en rabattkode, skriver du den inn på det angitte stedet i kassen og trykker på Bruk. Du vil da motta direkte informasjon om hvorvidt koden din er gyldig eller ikke. De fleste rabattkoder gjelder bare for vanlige priser. Hvis du er usikker på hva som gjelder for din spesifikke kode, oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice.

Hvor lenge blir pakken stående før jeg må hente den?

Forsendelsen din forblir hos den aktuelle agenten i 14 dager etter at du har mottatt SMS-varselet ditt. Deretter returneres pakken til oss, hvorpå vi må belaste et gebyr på 450 kr for å håndtere den uavhentede forsendelsen.

Hvor mye koster frakt?

For agentlevering i Norge er kostnaden 99 kr for bestillinger under 1000 kr og uten frakt for bestillinger over 1000 kr.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi anslår at du vil ha forsendelsen din innen 2-4 virkedager, avhengig av tidspunktet bestillingen din blir lagt inn. Leveringstiden vises under hvert produkt.

Hvordan vet jeg at pakken min er tilgjengelig for henting, og hvor skal jeg hente den?

Når forsendelsen ankommer leveringsstedet, vil du motta et varsel via SMS eller e-post, avhengig av hva du har valgt, som inneholder all informasjonen du trenger for å hente forsendelsen. Hvilken agent pakken kommer til er basert på postnummeret ditt.

Hvordan får jeg produktet mitt levert?

Vi tilbyr levering til agenter samt hjemlevering uten kvittering og hjemlevering med kvittering.

Jeg fikk ikke pakken min. Hva skal jeg gjøre?

Når vi har mottatt bestillingen din, vil en ordrebekreftelse bli sendt til deg via e-post, og når vi sender varene ut av lageret, vil du motta en ny e-post med en sporingslenke til partneren vår. Hvis du har spørsmål, oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice.

Hva om jeg vil returnere en vare?

Du har muligheten til å returnere deler av eller hele forsendelsen innen 60 dager. Kontakt kundeservice for å få et returnummer som brukes ved retur. Refusjoner vil da bli gjort innen 14 dager fra vi har mottatt varen ubrukt og i uendret stand med originalemballasje. Det er ikke mulig å returnere hygieneartikler som undertøy eller massasjepistoler hvis forseglingen er ødelagt. Hvis du har spørsmål, oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice. Kontakter du oss innen returen, sender vi deg en returfraktseddel mot en kostnad av 179 kr.

Pakken min ble skadet ved ankomst. Hva gjør jeg?

Vi er ansvarlige for produkter som er skadet eller tapt ved levering til deg. Når du mottar varene, er det viktig at du sjekker at varene ikke er skadet med transport. I tilfelle transportskader, må du umiddelbart rapportere dette direkte på stedet til leveringsansvarlig.

Hva gjør jeg hvis jeg vil returnere en vare?

Hvis du ønsker å returnere en vare, vennligst kontakt vår kundeservice.

Hva skjer nå?

En retur tar mellom 5-10 virkedager å behandle, og vi vil komme tilbake til deg via e-post så snart returen din er behandlet. Hvis du har valgt å betale med faktura, vil fakturaen bli justert/kansellert avhengig av om du har returnert deler av eller hele bestillingen. Husk å holde oversikt over forfallsdatoen på fakturaen. Hvis forfallsdatoen nærmer seg, kan det hende du må utvide den ved å kontakte vår kundeservice. Hvis du har valgt å betale med kort eller via Swish, vil pengene bli satt inn på kortet/kontoen som ble brukt i kjøpet.

Hvor lenge har jeg et åpent kjøp?

Når du handler hos oss, har du alltid 60 dager med åpent kjøp.