Hvordan kontakter jeg kundeservice på GOALS?
Du når oss lettest gjennom Facebook Messenger, men Vi svarer også raskt på e-post til kundservice@ongoal.se. Du kan også bruke kontaktskjemaet vårt.
Hvor lang er behandlingstiden for Ongoal kundeservice?
Vi svarer vanligvis umiddelbart via Facebook Messenger og alltid innen 24 timer etter e -post.
Hvordan fungerer Ongoals -bestillingen?
Etter bestilling, sender vi en bekreftelse på e -postadressen din, som gjelder som både kvittering og garanterer at ordren har gått gjennom. Det er viktig at riktig e -postadresse er spesifisert. Har du lagt inn en bestilling på www.ongoal.se Og ikke mottatt en ordrebekreftelse fra oss med posten, oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice.
Hvordan får jeg informasjon om Ongoal så vel som tilbud om kampanjer og nyheter?
Ved å like og følge oss på Facebook Eller abonner på kampanjen og nyhetsbrevene, blir du stadig oppdatert. Vi er også på Instagram og Twitter.
Hvordan fungerer Ongoal fakturabetalingen?
Når du har valgt en faktura som en betalingsmetode, vil du motta en faktura sendt til e -postadressen din. Fakturaen må betales til vår betalingspartner Klarna.
Hvilke forskjellige betalingsalternativer er tilgjengelige?
Vi tilbyr kort-, faktura- og kontobetalinger samt direkte betaling via Swish.
Hvordan fungerer rabattkoden min?
Når du har mottatt en rabattkode, må du angi den på det angitte stedet i kassen og trykk på APP. Du vil da motta direkte informasjon om om koden din er gyldig eller ikke. De fleste rabattkoder gjelder bare vanlige priser. Hvis du er usikker på hva som gjelder koden din, vil vi oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice.
Hvor lang er pakken igjen før jeg må hente den?
Forsendelsen din vil forbli hos agenten i 14 dager etter at du har mottatt SMS -varslingen. Etter det kommer pakken tilbake til oss, hvorpå vi krever et gebyr på SEK 250 for håndtering av uutgitt forsendelse.
Hvor mye koster frakt?
For ombudsmannslevering i Sverige er kostnadene 49 SEK for bestillinger under 500 kroner og godsfri for bestillinger over 500 kroner. Vi vil at du skal føle deg trygg med kjøpet med oss og Tilbyr gratis utveksling på alle produkter bortsett fra på trenings- og ballmaskiner. Når du Hvis du bruker retten til tilbaketrekning for refusjon, tilbyr vi en returlis for SEK 69. Du Ansvarlig, bestill og betal for returforsendelse når du bruker retten til tilbaketrekning av trenings- og ballmaskiner.
Vi tilbyr ombudsmenn via Bring, DHL og Postnord samt hjemlevering med Bring.
Hvor lang er leveringstid?
Vi forventer at du vil ha forsendelsen din innen 1-2 virkedager, avhengig av tidspunktet for bestillingen din er lagt inn. Hvis produktet er en ordreelement, er leveringstiden 3–5 virkedager. Leveringstid vises uner hvert produkt .
Hvordan vet jeg at pakken min er tilgjengelig for å hente, og hvor skal jeg hente den?
Når forsendelsen er kommet til leveringspunktet, vil du motta et varsel via SMS eller e-post, avhengig av hva du har valgt, som inneholder all informasjonen du trenger for å kunne hente forsendelsen. Hvilken agent som pakken kommer, kontrolleres basert på postnummeret ditt.
Du kan også følge sendingen din i appen mine pakker, som er tilgjengelige for nedlasting gratis på App Store og Google Play.
Hvordan får jeg meg levert?
Vi tilbyr ombudsmenn via Bring, DHL og Postnord samt hjemlevering med anerkjennelse via Bring.
Jeg har ikke mottatt pakken min. Hva skal jeg gjøre?
Når vi har mottatt bestillingen din, vil en bestillingsbekreftelse bli sendt til deg via e -post, og når vi sender varene fra lageret, vil du motta en ny e -post med en sporingslenke til vår partner. I tilfelle spørsmål oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice.
Hvordan gjør jeg det hvis jeg vil returnere en vare?
Du har muligheten til å sende tilbake deler av eller all forsendelse i retur innen 60 dager. Du må kontakte vår kundeservice for å få et returnummer brukt på retur. Refusjon blir deretter gjort innen 14 dager fra vi har returnert varen ubrukt og i uendret tilstand med originalemballasje. Det er ikke mulig å returnere hygieneartikler som undertøy eller massasjepistoler hvis tetningen er ødelagt. I tilfelle spørsmål oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice.
Pakken min ble skadet ved ankomst. Hva gjør jeg?
Vi er ansvarlige for produkter som er skadet eller vil bli fjernet ved levering til deg. Når du mottar varene, er det viktig at du sjekker at varene ikke er skadet. I tilfelle transportskader, må du umiddelbart rapportere dette direkte på stedet til agenten.
Hvordan gjør jeg det hvis jeg vil annonsere en vare?
Vi overholder forbrukerkjøpsloven og anbefalingene som gjelder klager. Bare originale feil dekkes av klagenes rett. For eksempel inkluderer ikke klagesretten feil forårsaket av normal slitasje. Vi oppfordrer deg til å lagre ordrebekreftelsen som en kvittering for varen din. I tilfelle spørsmål oppfordrer vi deg til å kontakte vår kundeservice.
Jeg har kommet tilbake. Hva skjer nå?
En retur tar mellom 5-10 virkedager å administrere, og vi vil tilbakemelding til deg via e-post så snart retur blir håndtert. Hvis du har valgt å betale med faktura, vil fakturaen din bli justert/strimlet avhengig av om du har sendt tilbake deler av eller hele bestillingen din. Husk å følge med på forfallsdato på fakturaen din. Hvis forfallsdato nærmer seg, kan det hende du må utvide den ved å kontakte vår kundeservice. Hvis du har valgt å betale med kort eller via Swish, vil pengene bli satt inn i kortet/kontoen som ble brukt på kjøpstidspunktet.
Hvor lenge har jeg åpent kjøp?
Når du handler med oss har du alltid 60 dager åpent kjøp.
Jeg vil ha et annet blad på en gulvklubb. Kan du bytte blader?
Absolutt! Hvis du vil ha noen annen farge, modell eller hardhet på bladet, endrer vi det helt uten kostnad (tjenesten gjelder ikke for kampanjer).
Kan jeg ønske vekt på padle -racketen?
Hvis du vil ha et spesifikt vektområde på en padle -racket, kan du kontakte oss Via Facebook Messenger eller E-post kundservice@ongoal.se. Det er også mulig å legge til en bestillingsnotat på bestillingen din når du bestiller.
Hvordan fungerer kjøpsgarantien via Pricerunner?
Når du handler hos oss, blir du dekket av kjøpsgaranti for prisgaranti. Dermed er kjøpet ditt beskyttet opp til 50 000 sving hvis det oppstår noe problem. Innkjøpsgarantien koster ingenting og gjelder registrerte brukere hos Pricerunner.
Selv om du ikke allerede er medlem av Pricerunner og har endt opp med oss gjennom Pricerunner, kan kjøpet ditt dekkes av kjøpsgarantien. Alt du trenger å gjøre er å registrere deg hos Pricerunner innen en time etter kjøpet. Å bli medlem koster ingenting og tar mindre enn tre minutter.
Få kjøpsgaranti for Pricerunner i dag
Med Pricerunner -kjøpsgaranti vil du motta kompensasjon for skadede varer, hvis levering av varene mislykkes, hvis en enkeltvare mangler ved levering eller hvis varen er feil. For at kjøpsgarantien skal søke, må ordren rettes til deg som privatperson.
Kjøpsgarantien erstatter deg for både kjøps- og fraktkostnader og eventuelle direkte økonomiske skader som kunden kan ha lidd. For avskrivninger, manglende inntekt eller andre direkte eller indirekte kostnader, betales ingen refusjon.
For fulle betingelser og regler angående kjøpsgarantien blir bedt om det du Kontakt Pricerunners kundeservice.